mandag 20. desember 2010

Den kongelige seng..

Hmm, lurte på ha jeg skulle ha som overskrift på dette innlegget. Men nå stemmer det, det er jo en prins som sover der, dermed "Den kongelige seng"! Passende det! Lovet jo en oppdatering og bilde av sengen, det eneste bildet jeg hadde var fra rundt innflytting for 3 år siden. Ikke at det har skjedd så mye her da.. Sengen og stolen står jammen meg på samme sted. Teppet over er det den fantastiske mormoren som har quiltet. Hun er såå flink!
Spill og bøker på hyllen, samt bursdagkort fra alle bursdagene han har hatt! Det går ennå - men til neste år blir det vel sortering og "luking"! Sengen er altså morfaren sin, og stolen oldermoren sin! Det er kjekt med slike ting som går i arv og følger huset! Føler meg heldig og det skal jammen meg prinsen få høre at han er også! Når han blir gammel nok til å forstå.
Ha en strålende dag og nyt de siste dagene nå... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar