tirsdag 21. desember 2010

En rød kanne til jul.

Jeg har jo lenge hatt et godt forhold til Finn.. Finn ordner de fineste ting til meg og skaffer meg det ene varpet etter det andre. Nå sist fant jeg en nydelig emaljert kanne hos Finn. Den gleder jeg meg til å servere varm sjokolade i nå til jul. Liker denne rødfarget godt, skikkelig julerød. Oppdaget også en ny (for meg) bruktbutikk på Knarvik lørdag, NMS hadde en liten og koselig butikk (som skal utvides på nyåret). Der fant jeg sandkakeformene. Så fine! Ellers er bruktbutikken på Knarvik ved BKK verd et besøk en gang. Mye i de hyllene der, og lett å gjøre et kupp.
Ellers har jeg snopt meg litt flere juleting; adventsstake fra KID (halv pris; hvem kan da gå forbi?) og noen fine hjerte med TRO, HÅP OG KJÆRLIGHET fra Nille. Juleservietter, nøtter, clementiner og snop er på plass. Samt det nydelige håndmalte brettet med mus på, malt av Anny Baresel. Juleduk med hjerter og Pinoccio har funnet veien inn i stuen, så nå er det jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar