mandag 13. desember 2010

Den fantastiske pepperkakebyen i Bergen!

I dag tok jeg med meg 3-åringen og dro til by'n en tur etter barnehagen! Skulle møte noen venner der.. Her er et par-tre timer i Bergen kort oppsummert:

* Buss til sentrum. Det i seg selv er en STOOR opplevelse for poden..

* Mat på MacDonalds... med is og greier! Ballong, lek, burgere og brus. Skikkelig utskeielse, og deilig med lekerom da. Fikk nyte kaffen i fred etter maten. :-D

* Pepperkakebyen! Og for et sted! Jeg gikk med gapet åpent fra vi kom inn til vi gikk ut. Helt utrolig hva enkelte får til.. Bildene yter husene IKKE rettferdighet, bare så det er sagt..

* Skulle se til Sundt-nissen, men det var ingen der. Timeplanen som skulle vise når nissene var tilstede; nokså tynn spør du meg... Sundt-nissene har vel vært i vinduet i mer enn min levetid! Men nå har de gått over på en slags "time-share".. ;-D

* Buss hjem. En sliten og veldig fornøyd prins sovnet i bussetet etter å ha underholdt med et par sanger om en bussjåfør og noen hjul på en buss.. :-)

En strålende dag i Bergen by!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar