tirsdag 16. november 2010

Puter - med livet som innsats!

Jeg skrev i et tidligere innlegg om noen puter jeg skulle sy, les her. Jeg var i fjor i Oslo med min kjære mor og handlet da på Kathrines Quiltestove. Fant boken til Gerd Gellein Merkesdal og ville da prøve meg som quilter og lage denne flotte puten, "pute på trappen".

Valgte meg ut noen lyse flotte stoffer og blonder og var klar til å sette i gang. Heldigvis med min kjære mamma som inspirator, hjelper og motivator!








Putene ble ferdige de, og jeg er veldig fornøyd med innsatsen og resultatet. Blod, tårer og svette til tross! Symaskinen har riktignok fått rikelig med hvile siden da. Og putene er mer til pynt enn i bruk, men men.. Noe må jo få ligge pent og pyntelig i den flott gamle "Water"-trekassen også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar