onsdag 3. november 2010

Hvor skal jeg begynne???



Det har gått en tid siden siste innlegg. Likevel har livet mitt vært preget av interiør, oppussing og blogger... Bare ikke min egen! Så nå tenker jeg at jeg begynner med mine siste prosjekter, og jobber meg bakover i tid, samtidig som jeg får prøve å holde meg litt mer oppdatert om nåtiden! Høres jo veldig lett ut for en som egentlig synes dagen i dag er mer enn nok å tenke på! :-) I dag ble jeg faktisk inspirert til å starte igjen av min kommende svigerinne som startet sin egen blogg i løpet av gårsdagen! (Neri Kunst)

Jeg har hatt flere prosjekter siden sist. Et av de siste var dette skatollet, med overskap! Et varp fra Gis bort på Finn.no. En snill dame som hadde grunnet nesten hele orket ikke fortsette og jeg fikk det. Nå ble det grunnet ferdig, malt med emaljelakk og fikk nye knotter fra Indiska både utvendig og innvendig. Dessuten ble glassdørene fjernet og hønsenetting satt inn. Så nå kommer middagsserviset fra svigermor til sin fulle rett i det nye fine skapet! For ikke å snakke om Singermaskinen fra mormor! Og strykebordet og rot i hjørnet gjør vel bildene komplett - slik er livet til en småbarnsmor som ikke har nok timer i døgnet. :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar