søndag 1. november 2009

Eh, første forsøk på symaskinen etter 8-10 år



Fikk symaskin til 25-årsdagen. Har vel bare blitt brukt til de nødvendigste bukseopplegg og kanskje en liten enkel gardin i løpet av de årene. Så var det en liten shoppingtur med min mor til Oslo i august. Hun er en (over)-ivrig :-D quilter og hadde planen klar; besøk i Kathrines Quiltestove. Hun hadde handleliste klar, jeg var bare følge. Men, den som endte opp med storhandel og stoff for litt mer penger enn jeg hadde tenkt å bruke på HELE turen var undertegnede. (Oki da, kanskje ikke penger til HELE turen da.. :-D) Det var bare såå mye fint der. Kjøpte en del stoffer som skal bli småting/oppbevaringsposer til prinsen på hans rom. Fant også noen puter jeg virkelig kunne tenke meg, de er ferdig sydd og kommer bilde av snart. For denne gang blir det "bare" bilder av resultat av første forsøk på maskinen, nemlig koselige småputer til lekegrinden. Var stolt av disse putene også jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar