fredag 27. november 2009

Er det mulig å overse ting og tang på stuegulvet i det uendelige?

Snakk om å bli hardt rammet av høsten... ikke mye energi her. Og mye som skulle vært gjort. Midt i stuen står en ramme til en gammel lenestol; stolen skal trekkes om, en halvferdig-trekt krakk og div julepynt som er handlet inn uten noe videre plan bak det hele. Hva skal en gjøre? Jo, overse alt og rydde i prinsen sitt klesskap. Så nå har jeg 10 kasser på loftet, ferdig sortert og 3 sorte bossekker fulle av barneklær som skal sendes til Øst-Europa. En liten god gjerning oppi det hele.

Hva skal jeg da fortelle om før bloggen støver helt ned. Jo, kan slenge på noen bilder av starten på et annet lite prosjekt jeg hadde i høst. Skulle nemlig male et vanlig furu-vitrineskap. Begynte å tape og gikk rett og slett lei. Det er jo nok av glass å tape på et slikt skap. Da jeg så fant dette fantastiske Bahus-skapet på Miljømarkedet på Møhlenpris så jeg en lettere løsning. Måtte sparkle noen hull i skuffene. Men de blir dekket av apotekerhåndtakene fra Biltema.

Alltid kjekt å vite at vi har fått kvalitet i hus. Og ganske så lokalt fra Vestlandet. Os er ikke langt unna!

Godt i gang med grunning etter lett pussing. Og har selvfølgelig ingen bilder av ferdig resultat. Det kommer.... (da har jeg i allefall en grunn til å få lagt bildene inn på pc'en før årsskiftet, går ikke veldig unna her.. ) Men er veldig glad i skapet. God plass i det og gjør litt mindre av seg.
Ha en fortreffelig "gjøre-klart-til-1.-søndag-i-advent-lørdag!"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar