tirsdag 9. april 2013

Sofaaktivitet

Da ble det pyntet på noen lys i dag.. Regner med slekt og venner blir lei av å få fyrstikker og lys i gaver fremover. :-) Men det er nå i alle fall noe å gjøre på her i sofaen mens såret gror.
Har kjøpt inn enda flere lys, så har noe å gjøre på fremover også! I tillegg er det mulig jeg må sette i gang å få laget en eller flere oppslagstavler.. Her ser du den første jeg laget :-) Så jeg skal nok få dagene til å gå. Må bare planlegge litt. Få hentet ned symaskin/stoff/rammeverk fra loftet. Blir jo ikke til at jeg springer opp der så mye nå. :-) Men kjenner det er kjekt å få gjort noe konstruktivt om dagene. Det å ikke kunne bevege seg så mye rundt tærer på tålmodigheten. Så en bra dag i dag.. Fornøyd med lysene, jeg. :-) 

I dag ble dagen om mulig enda bedre når min snille mamma laget raspeballer til middag. Det faller jo i smak hos Komle-Linda.. :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar