tirsdag 16. april 2013

Sarreguemines servise

Etter et langt opphold på sofaen med foten i været var det fredag forrige uke på tide med en kontroll på Hagavik (Kysthospital). Og da var det mulig med et lite besøk på Bruktbutikken på veien. Jippi! Stoor glede i stuen. Kjøpelysten var stor og humøret på topp. Jeg fikk kun med meg 1 av 3 etasjer i butikken, men klarte likevel å bruke penger. Fant det søteste middagsservise.. og det trengte jeg jo! Har bare 5-6 stk fra før..


















Det er på tide med en reell opprydning her i huset nå. Og det skal skje så snart jeg kan bevege meg i trapper igjen. Men enn så lenge skal jeg nyte alt jeg har, inkludert et nydelig servise fra Sarreguemines. Sukk!



2 kommentarer:

  1. Åååå, sukk(!!) kjempe fint!! Si fra hvis du vil bli kvitt det;O). Klem;O)

    SvarSlett
  2. Du skal få førsteretten.. ;-) Hadde egentlig kjøpestopp når det gjelder flere middagsserviser, men det er jo sååå fint! :-)

    SvarSlett