mandag 8. april 2013

Godt nyttår

Jaja, det ble april før jeg åpnet denne siden igjen.. Så godt nyttår, folkens. Og igjen er det i en ganske så kjedelig periode jeg graver frem bloggen igjen. Enda en ankeloperasjon, 3.i rekken og når det nå en måned etteroperasjonen gikk infeksjon i operasjonssåret på toppen av det hele trengte jeg noe å henge fingrene i. Foten er jo ikke brukenes.. Så da blir det et blogginnlegg om hva jeg kan gjøre fra sofakroken.

Og det er å pynte fyrstikkesker igjen. Så da er det bare å grave frem dekorark fra Panduro og sette i gang. Laget i to omganger, det vil si to kvelder hvor det ikke var noe på tv. Og jeg er ikke kresen her jeg sitter 4 uken på rad. Til og med Jessica Fletcher på ettermiddag blir tidstrøyte da. (Hjelp - der innså jeg at jeg trenger mer å bedrive tiden med.)

I morgen tenker jeg å dekorere noen lys, så får vi se om resultatet blir bloggbart! Kjekt å være innom igjen. Skal ikke si jeg er tilbake for fullt, men det er nå gøy å blogge litt igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar