fredag 25. mars 2011

Siste nytt fra sofaen... loftsrom og operasjon!

Jaja, her sitter jeg med foten "høgt heva" - måtte fikse en splittet sene i ankelen, og er nå 3 dager inne i en 14 dagers periode hvor foten skal holdes i ro.. Og jeg er lei allerede. :-) Kanskje jeg kan bli mer flittig på bloggen nå!?! I ettermiddag klippet jeg opp et lite kort som kom med Cath Kidston varene og pyntet litt på fyrstikkeskene. Må jo ha noe å gjøre på.. Ble litt søte, da!
Og siste oppdatering fra loftsrommet. Nå er tapeten på og har malt 2 strøk på gulvet - bare ett på bildene her. Trodde jeg skulle rekke det tredje og siste strøket før jeg ble operert, men det gikk ikke. Typisk! Tenk så det kunne herdet seg denne tiden... Men er veldig fornøyd med rommet, ble lyst og fint.

Nå er det lørdagskos! God helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Eg har ein award til deg, du finn den på bloggen min....

    God helg!

    SvarSlett