onsdag 16. mars 2011

..å gjøre ting vi ikke kan!

Så er vi i gang.. og gjør ting vi ikke kan!

Jeg fikk endelig ryddet ut av dette lille loftsrommet som skal bli gjesterom.. Det er nesten tragisk å fjerne denne gamle flotte tapeten, men den er så ødelagt at jeg ikke har noe valg. Dessuten har jeg jo fått tak i ny (gammel) tapet fra Fretex. I dag var jeg på malebutikken FØR de åpnet og fikk tak i tapetlim og noen gode råd på veien. Så her er en høyde klar, (øverste bildet) og vi venter i spenning. Dersom den holder og ikke faller ned er det bare å fortsette i morgen. Er visst noe usikkert med gammel tapet.. :-)

Jeg fikk malt to strøk i tak/skråvegger før jeg tapetserte. Det gikk fort og greit.. Sikringskapet er skjult av en plate og under er det gode, gamle og hjemmelagde hyller.. Lampene beholder jeg, må bare finne ny skjerm til den ene.. Blir spennende å se når det blir ferdig.. MEN JEG ER I GANG!! Bare det er imponerende nok! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar