lørdag 12. mars 2011

"KATTESTROFE" på kjøkkenet.

Det er ikke meningen å glemme de som opplever en virkelig katastrofe på andre siden av kloden i disse dager. Det er forferdelig for de som er involvert på en eller annen måte. Det er bare noe med en 3 åring og måten han ytrer meningen sin på. Ingen katter eller strofer er involvert heller, det er bare slik det blir sagt.. Det dreier seg bare om et "opphengsdingsebomsegreie" fra Ikea som ble montert i taket. (av min snille pappa!) Der ble dørslag, kasseroller etv hengt opp og jeg ventet i spenning til min kjære skulle komme hjem fra arbeid og se.. Han pleier engetlig å godta det meste av mine sprell.. Jeg var i alle fall fornøyd. Har en et lite kjøkken må en ta taket til hjelp! :-)

Mannen kom hjem han, og i ekte mannestil la han ikke merke til det nye i kjøkkentaket i det hele tatt. Jeg ga 3 åringen beskjed om å vise dette fantastiske opphenget til faren. De gikk ut på kjøkkenet og det er da gullkornet kommer. "Se på dette, pappa! Dette er en kattestrofe" kommer det høyt og tydelig fra go'gutten mens han slår ut med armene. "Dette i taket må ned!"
Når latteren roet seg og vi fikk summet oss litt, og vi ble enige om at "kattestrofen i taket" skulle få henge, var jeg så fornøyd at jeg fortsatte "raidet" på kjøkkenet. Skap ble ryddet og shinet, og de nye boksene fra Cath Kidston kom til nytte. De er flotte og fargerike da. :-)
Så nå er det bare å nyte litt orden på kjøkkenet og ta helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar