lørdag 22. januar 2011

MER hylleplass...

Det er aldri nok hylleplass på kjøkkenet. Så her måtte endringer til. Ut med den gamle Hensvik-hyllen (som egentlig er til barnerom) og inn med enkle og hvite Ikea-hyller. Mer å tørke støv av, men lettere å plassere ting. Og ting blir det jo alltid mer av...
FØR:

NÅ:

Litt mer kaotisk, men faktisk mer brukervennlig! Og det liker vi jo på kjøkkenet! Den flotte familiekalenderen som henger nede til venstre ble kjøpt i fjor romjul i Praha! Og gjett hvem som gjerne skulle fått fatt i en lik en. Den var bare nydelig - var rett og slett lei meg da jeg måtte ta den ned og henge opp årets familiekalender fra Clas Ohlson.... Tror jeg må ha meg en hopp-på-tur til Praha med det første... Adios!

1 kommentar:

  1. Hei og gratulerer med medlem på NIB:) Den hensvik hyllen har jeg også, men ikke montert opp, men kan se om jeg ikke finner en plass....
    Koselige med de hyllene syntes jeg! Du har en kjempe fin blogg og gleder meg til å følge deg videre! Tusen takk for koselig hilsen;)

    Ønsker deg er fin kveld videre:)

    Klem og smil fra Brit Olaug

    SvarSlett