onsdag 1. mai 2013

Oppslagstavler

"Arbeidsbenken" fremme og endelig ble det gjort noe med disse oppslagstavlene. Går i grunnen fort når jeg først setter i gang, det er bare det å begynne. Men i kveld har jeg  kost meg med arbeidet.. Ble flere varianter denne gangen, brukte stoff jeg hadde liggende. Noe fra Ikea og noe fra Stoff og stil.








Hadde også noen klyper liggende, i ulike former og størrelser. Store klesklyper er gjerne det beste, de holder på en regning og et takkekort om nødvendig. Den alle første jeg laget, (se her) hadde ikke den peneste baksiden. I dag har jeg faktisk brukt litt tid på å få baksiden til å se bra ut også... Så alt i alt er jeg fornøyd med meg selv i kveld.






Nå er det over midnatt allerede, og det er 1.mai og fri. Blir en deilig familiedag i regnet her i Bergen. Men vi klarer å kose oss uansett. Ha en fin 1.mai alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar