torsdag 9. mai 2013

Hektet på hobby..

Det er ikke billig å drive på med en hobby. Jeg har nå i mine lange sofamåneder produsert diverse; dekorert fyrstikkesker, pyntet lys og laget oppslagstavler. Nå har jeg stooore mengder liggende her..

Først et lite utvalg av fyrstikkesker.. :-) Blir spennende gaver herfra fremover, tenker jeg. :-)

                                                            



     


  Så har jeg laget 6 stk oppslagstavler.. Svigerinnen min fikk en i gave, det var vel det ønske om en oppslagstavle som startet det hele her igjen. Så nå sitter jeg her med oppslagstavler i fleng.. Lyst på en? ;-)



 


 Og til slutt lysene.. De er pent pakket i cellofan med sløyfe på. Som dere skjønner så begynner det å ta opp litt plass her. Og mer utstyr er kjøpt inn; nye lerret, maaasssse lys, fyrstikkesker, stoff, klyper o.s.v Skal kose meg mer fremover, jeg. Så får jeg heller se om jeg selger en ting eller to for å dekke inn kostnadene. Det er jo for moro en driver med hobbyer.. :-) 








Ha en strålende Himmelsprett-fridag. :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar