lørdag 19. februar 2011

Hurra for EBAY!

Jippi! Hurra! Yeah! Joho! JAAA! Og enda flere jubelord har runget i huset den siste dagen. Jeg skrev i tidligere innlegg, her, om den nydelig årskalenderen jeg kjøpte i fjor og som jeg ikke trodde jeg ville få fatt i. Nå har jeg det, på EBAY! Og billig også, 114 kr og noen øre inkl porto! (jeg mener å huske hun hadde flere til salgs - så løp og kjøp! ) Jeg er såå glad! Jeg måtte overtale selgeren til å sende utenfor UK, men det gikk greit. Hun var mest spent på om den kom frem.. Jeg har takket og bukket i alle vinkler og buer jeg kan snu kroppen! Det er helt utrolig hvordan en liten ting kan få en til å gå av hengslene av glede... Men se her da, hvor fin er ikke denne kalenderen? Med egen notatblokk og en penn som faktisk er lett å holde styr på.. :-)


Nå skal den opp igjen på kjøkkenveggen - der den hører hjemme! :-)


Fortsatt god helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar