fredag 21. februar 2014

Klar for våren

Sitter her og ser gjennom gamle blogginnlegg. Ser da at jeg har lovet bilder av lekehytten til prinsen i huset. Det kom opp til slutt, er hvitmalt nå, men tror jeg bare har bilder fra den gule opprinnelige perioden.
Byggherre Morfar i arbeid

Har snille foreldre/besteforeldre/søster/tante som alltid stiller opp, det gjorde de også da hytten skulle opp. Sjefen sjøl var ganske så fornøyd når den stod klar. Egenkomponert terrasse ble det også plass til.. Gleder oss til våren nå!!
Stolt eier - huset vårt i bakgrunnen
Fant jammen meg et bilde av hytten når den ble hvit. Dere ser at sjefen sjøl måtte trå til da. Viktig å få være med på arbeidet. Selv jeg mener å huske at han ganske så kjapt forsvant ned til naboene og sjarmerte til seg en is, mens jeg stod igjen i varmen og malte resten. Typisk! :-) 
Sjefen i gang med malejobben selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar