lørdag 11. juni 2011

Nytt gammelt skap!

Prinsen har fått nytt gammelt skap på rommet sitt. Han hadde to gamle og farlige kommodeskap fra Ikea hvor dørene slo oss i hodet av og til. Så da kontaktet jeg min gode venn Finn og vips var et nytt gammelt skap på plass. Min kjære pappa og min kjære mann var så snille at de kjørte til nabokommunen og hentet det en kveld. Prinsen var med å vaske det ordenlig og så fikk vi sortert og lagt på plass alt.

Lurte en stund på om jeg skulle pusse det ned og gi det et strøk med maling, men har utsatt det en stund. Syntes skapet var så fint at det skal få være slik en stund i alle fall.. Er veldig fornøyd med skapet! Praktisk og pent! Kan ikke bli bedre enn det.. Ha en fin lørdagskveld videre!

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Takk for ein kjekk kommentar rå deg på bloggen min!
    For eit stilig skap!Eg elskar slike gamle skap!
    Ha ei kjekk pinse vidare :) Klem

    SvarSlett